неделя, 28 юни 2009 г.

Cooper S - нощна фотосесия


След като гледахме The Boat That Rocked снощи, както се прибирах във страхотно настроение към вкъщи и попаднах на ето този Mini Cooper S. "S" - ката ще я познаете веднага по дупката на предния капак, отстрани има издайнически червени букви "S", ауспуха отзад е двоен и е по средата.
Управлява се великолепно, двигателя е страхотен, минус е високата цена и твърде пластмасовия за моя вкус интериор, напомнящ ми годините когато с треперещи пръсти сглобявах играчките от така наречените "корекомски яйца". Което не значи, че е лошо направен.

Колата се прави от BMW и много хора, които харесват класическото Мини смятат че не струва. Ако я покарат, има шанс да си сменят мнението. Дизайна за мен е страхотен и след колата продължават да се обръщат глави. За разлика от напълно провалилата се идея на VW да възроди легендата, наречена у нас "костенурка", като напъха Голф 4 във пластмасова коруба, смущаващо напомняща леген, обърнат с дъното нагоре.

В резюме: турбо мотор със 175 коня, (0-100 км: 6.7 секунди), масимална скорост (230 км/ч)
Какво повече - БМВ Мини рулез!

1 коментар:

  1. Аз мога да се изкажа за The Boat that rocked, спрямо останалата част от пост-а съм невежа ;) Обаче филма е супер, с много енергия и много се смях и си танцувах на мястото в салона.
    В soundtracka евъргрийните идват малко в повечко, но пък връщат хубавото усещане.
    Усмивки от мен,
    Ваня

    ОтговорИзтриване