петък, 12 юни 2009 г.

Робко 01


Сетих се току-що за робота - ръчичка който управлявах когато бях 6-ти клас.

Причината да пиша за него е чисто асоциативна - В. Баксанов каза че бил схванат и се движел като робот. Аз също съм схванат но не му казах. Вместо това му казах да дойде да го размачкам. Забравих да му кажа, че ще му искам пари :P

Уикипедия имат кратка статия за роботчето, а снимката я намерих от ето този сайт който се опитах да прочета но не успях. Сигурно заради цвета на шрифта. Благодарности все пак за снимката на роботчето.

Учудвам се как съм останал със много сантиментални чувства към тази механизирана ръка, която карахме да хваща и премества и пуска разни неща. Нямах търпение да ида в съседното училище (Пейо Яворов) и да прекарам поредния час със ръчичката, пишейки неща на Правеца, които изобщо не разбирах.

5 коментара:

  1. Така е. Сиренето е с пари :) Иначе и аз го помня това роботче. софтуера за управлението му беше на 5 инчова дискета :)

    ОтговорИзтриване
  2. Офффф спомени спомени , нека да ги направим реални аз съм готов с един проект , НО ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО ЩЕ ВИ КАЙА Е ЧЕ МАЛКИЯ ПРИЯТЕЛ НЕ Е СХВАНАТ . за повече информация
    orlin369@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Робко управляван със съвременен компютър през USB
    http://www.vbox7.com/play:915d5129

    ОтговорИзтриване
  5. Е, колега, "преоткриха" роботчето - http://www.btv.bg/bg/news/bulgaria/obshtestvo/story/320645956-Talantliv_uchenik_sazdade_visokotehnologichen_robot.html/#Comments

    Тъкмо ми беше станало мъчно за него ;)

    ОтговорИзтриване