петък, 17 май 2013 г.

Mia's bike

След като продавача обърка името ми и адреса, а gabco известно време не отговаряха на попълнената ми заявка за очаквана пратка, колелото най-сетне дойде по спиди днес, описано в товарителницата като "авточасти" :)

Започвам от най-важото:
 - синьо
 - алуминиева рамка
 - гуми, кото се напомпват
 - регулиращи кормило и седалка (в повечето разумни посоки)

Нескрит любител на пазара на вещи втора ръка от UK,  като реших да купувам balance bike, дори не си направих труда да ходя по магазините, тъй като знаех, че няма никакъв смисъл (особено в Габрово). А и бях съвсем наясно, че не искам дървено, нито пластмасово колело.

Колелото е доста употребявано, и след като го смазах и му регулирах спирачката, видях, че кормилото е много надрано, и взех че го изшкурих (първо с 80 после с 250), пръснах го с кит, шлайф с водна шкурка и после с черен спрей. Ръцете ми още лепнат. Навил съм си часовника :) за 6:30, за да успея да го сглобя преди да тръгна за офиса и да го оставя пред вратата на Мия. Жалко, че няма да мога да я видя, като го намери.



7 коментара:

  1. Честито. Много добре спазена последователност на описанието бих казал, имайки предвид, че колелото е за момиченце. Първо цвета а после всичко останало :D
    Пожелавам поне едно ужулено коляно (не повече), щото то ако не си ужулиш коляното с колелото, все едно не си карал ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер е хубаво колелото, много се кефя. Сега ще си взема моето от София и почвам да го поправям. Харесал съм си едни команди "Deore XT" от UK и ще поръчвам.

    ОтговорИзтриване
  3. знаеш ли ги тия?
    http://www.mashovbikes.com

    ОтговорИзтриване
  4. Ами не, сефте ги виждам. Май не продават части?

    ОтговорИзтриване
  5. май не.
    аз се замислих за сгъваемо градско колело, но ми се иска да е алуминиево. ще ги питам

    ОтговорИзтриване
  6. Вземи си ето такова от ebay: http://www.ebay.co.uk/itm/aluminium-folding-bike-good-for-camping-camper-caravan-travel-campervan-lemans-/330922345167?_trksid=p2047675.l2557&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D7719044709653201488%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D330922345167%26&nma=true&si=G6g6DdcR3aJ4cxZCpjF5J7lKy8A%253D&orig_cvip=true&rt=nc

    ОтговорИзтриване
  7. Изглежда Супер.
    Питай Мия дали ще ми го даде за едно кръгче.

    ОтговорИзтриване