сряда, 16 юни 2010 г.

Bansko sux!

Надявах се да ми хареса, но не се получи.
На фона на безлюдния град, хотелите изглеждаха още повече. Толкова са нагъсто, че хващах WiFi мрежата на съседния хотел. Сигурен съм, че хотелите са повече от мухите.
Няма къде да се разходиш, няма парк, няма зелени дървета, ако видиш дърво, в повечето случаи е нацепено за огрев. А и улиците са със дупки.

Разходките нагоре към Бъндерица също не ми донесоха кой знае колко радост, като изключим Байкушевата мура.

Гледките към пистите и ски съорженията през лятото е грозна и ме кара да се чудя защо никой не го е грижа да изчисти всичките тези ръждиви железа и отпадъци. Ма на кой му пука то зимата като навали 3-4 метра сняг не се виждат...

Недоволството ни размърда и решихме да се махнем, сега сме в един хотел които е досами гората и имаме страхотна тераса :) щурци, птици и гръмотевици озвучават вечерта.

Снимки

4 коментара:

  1. Ахахах,в първия момент прочетох "Бъкси съкс!" :D

    ОтговорИзтриване
  2. А, веее. Мери си четенето :))
    Иначе в Банско си е депресия. Зимата е по-малко депресията за сметка на снобарията...

    ОтговорИзтриване
  3. аз се чудех защо например не отиде в добринище или някой друг по-малък съседен град? там предполагам ще е малко по-различно
    :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ами защото го избрах измежду 4 други предложения. Просто не беше удачния избор. Но, не съжалявам, защото сега пък сме на перфектното място.

    ОтговорИзтриване